Известие

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Доколкото разбирам съмнително е определянето на положението на коляновия вал при ГМТ.
    Използвате ли предназначения за тази цел инструмент?



    Ако не разполагате с въпросното приспособление може да се провери ГМТ с индикаторен часовник или по маркера на маховика (не знам дали при този мотор има такъв).
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:35.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Маркер на маховика няма!Индикаторен часовник не може да се ползва!Единствено с тази ''чикалдачка'' може да се застопори вала в положение ГМТ,но с белезите на един нов ремък няма никакви проблеми да се случи същия ефект при този мотор на италианците.Гледайте белезите на ремъка...!Това е!
      5 Ланчии зад гърба си!
      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

      Comment


      • #33
        Ремъка е чисто нов и има белези, които си отиват точно на място според снимките и описанията.Проблема ми е не знам къде да търся белега на колелото на коляновия вал.Явно предишния техник е зацепвал ремъка по някакъв негов си начин и е направил белези с маркер.

        Comment


        • #34
          белези с маркери ...не гледай изобщо....На шайбите на коляновия и на разпред вала си има заводски маркери загледай се....Издълбани са трайно!
          5 Ланчии зад гърба си!
          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

          Comment


          • #35
            Ами утре ще ги гледам под лупа.То белега на ангренажа е ясен остава само на коляновия вал да намеря.

            Comment


            • #36
              Само от любопитство - защо не може да се ползва индикаторен часовник?
              И всъщност 'белега' не е ли една 'пъпка' на колелото на К.В.?
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #37
                Предполагам че търсите пъпката на малкото колело на коляновият вал а не на демпферната шайба
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #38
                  Днес намерихме прословутия белег на коляновия вал.Оказа се че е бил точно пред очите ни но ние сме гледали други белези които са били правени с маркер.Самия белег представляваше една леко вдлъбната точка на шайбата.Презацепихме ремъка като поставихме белезите на самия ремък да съвпаднат с белезите на двете шайби и всичко си пасна абсолютно точно.От цялата работа се разбра че без предварителна информация неподготвен човек трудно би допуснал че точно това е белега на коляновия вал.Благодаря на колегите за помощта.

                  Comment


                  • #39
                    Без форума освен големите разходи доста от тези 166 щяха да събират прах по сервизите
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                      Днес намерихме прословутия белег на коляновия вал.Оказа се че е бил точно пред очите ни но ние сме гледали други белези които са били правени с маркер.Самия белег представляваше една леко вдлъбната точка на шайбата.Презацепихме ремъка като поставихме белезите на самия ремък да съвпаднат с белезите на двете шайби и всичко си пасна абсолютно точно.От цялата работа се разбра че без предварителна информация неподготвен човек трудно би допуснал че точно това е белега на коляновия вал.Благодаря на колегите за помощта.
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...13&postcount=2

                      Балев,Балев що се мъчиш бре човек?
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #41
                        То ремъка както бях вече писал в по предишен пост е чисто нов,даже си беше ангренажен комплект.Въпроса беше поставен по скоро за мое лично успокоение а не че майстора не се беше справил.Ние колата я палихме няколко пъти ама като не съвпадаше белега на ремъка ме ядеше отвътре...Иначе относно форума трябва да ви каже че нашия си е уникален и наистина тук хората си помагат един на друг.От 6 месеца имам друга кола (джип) и се регистрирах по тази причина във съответния форум, трябва да ви кажа че не знам за по голямо "мъртвило". Освен някакви платени ентусиасти на фирмата вносител,които повтарят заучени реплики май че други потребители няма.Добре че са руските форуми та човек да се информира за туй онуй.Та приятели,явно приликата на емблемата на нашите красавици със сърце не случайна.Това е марката на сърдечните хора.

                        Comment


                        • #42
                          Да,прочетох но от това което съм пуснал на последната снимка се вижда белега.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #43
                            Като чета доста често се чупи датчика, възможно ли е да се свали преди това.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Датчика е зад колелото на разпределителния вал.За съжаление свалянето може да стане само след като се свали ангренажното колело и то много внимателно, тъй като самия датчик обхваща една ламаринена пластина по обиколката на самото колело от която се формира импулса.Но от опит вече мога да кажа че датчици се предлагат и то доста, така че не е болка за умиране.
                              Last edited by balev64; d.m.y г., 20:20.

                              Comment


                              • #45
                                тази кола още не съм я разглеждал там, доколкото разбрах за смяна на водната помпа задължително трябва да се махне колелото и сигурно освен ангренажния комплект трябва да си купя и датчик за всеки случай
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X